wordless wednesday???? noo!!!


Assalamualaikum...

         Terkejut melihat tajuk di atas? jgn salah faham!!! sbnrnya  aku x smpt nk catch up date hari rabu... so selamat datang hari khamis dengan hormatnya... cadang nk wat wordless wednesday tapi jadi ntah ape thursday laa... kekeke~~~ ape laa aku melalut nih...



And....
                        Mempersembahkan gambar-gambar budak 6 Ukm tahun 2013...  
Phew... akhirnya berjaya jugak aku keluarkan gambar-gambar riang ria ni... hehe




Kelas 6 ukm tahun 2013 with miss syakira
      Gambar ni sebenarnya telah diambil pada hari last Miss Syakira sbg kami punya teacher ganti... hehe.. Teacher? yolaa sbb beliau ni mengajar MUET ganti tc Iza yang bersalin tu... terima kasih miss syakira kerana sudi mengajar kitaorang yang nakal ni... ' ayat cliche' hehe...

       Tuuu, nampak tak ada 2 ORANG JEJAKA di dalam gambar ni?? Haaa, tulaa kitaorang punye-kelas-punye-bodyguard... hehe.. jangan marah yer mr Naqiuddin n mr Tajul... Hanya mereka berdua sahaja yang setia pada kami...sob sob sob~~~ yang lain sudah pergi meninggalkan kami... arghhh!!! sadis... choihh...


Gambar ni pulak baru diambil dari beberapa kekawan...
credit kpd cik bie dan che mat... kamsamhamnida...

beraya di rumah ira
dari kiri: husna, sya, ira, fazira dan cik bie cool. huhu

dop kabo tajuk tahu doh gambar ni pasal bende
berdiri belakang dari kiri: najwa, wan, irfan, tikah, che mat, husna
duduk tengah dari kiri: nik, zati, fehah, kirah, syo, ira, tira
bawah dari kiri: azie, adah, fazira
 Jadi aku rasa yang ni jer yang aku boleh share untuk hari ini yoo..



Sekian.....
ikhlas,
husna94

Comments

Popular posts from this blog

inilah cerita kau dan aku...choih!

stress? yeah, of course!!!