I'm miss specky

Assalamualaikum...

Lama dop update blog kan... sampaikan 'peminat' setia blog ni tertanye2 apakah entry terbaharu aku kan... betul doh ow cik penolong kelas. Pada kesempatan yang ada ni, aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan kali ke-56 tahun 2013. Malaysiaku Berdaulat Tanah Tumpahnya Darahku.


      Dan di kesempatan ini juga aku ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir buat penolong kelas 6 Ukm penggal 2/3 tahun 2013 iaitu cik Nur Farihah Sabila binti Sulaiman. Tua doh kawan kita nim... NI nak bangga sikit ni, aku laa orang first yang wish bday melalui benda alah zaman sekarang iaitu handset, huhu, bangga giler weh!!! 


     Haa, lagi satu, aku pun nak ucapkan berbanyak terima kasih laa kat 2 orang sahabat aku yang sudi memberikan aku idea untuk menukar aku punya nama blog. Thank You very much my ladies, Nurul Izzati Aisyah dan Wan Najwa Izzati. Credit untuk anda berdua.:).
Ni anatara nama cadangan oleh mereka berdua:
  1. miss specky
  2. kisah miss specky
  3. kisah tentang aku!
  4. ilham dari hati
  5. luahan rasa husna z
  6. ceritera husna
  7. luahan kata untuk dirasa
  8. story of my life
  9. apabila miss specky berbicara
  10. ini kisahku
  11. diari hati husna zakaria
Daripada 30 kepada 29...

      Huhu, sadis kan bila tahu kawan kita nak berenti sekolah. Dan lagi terharu apabila tahu bahawa dia nk berhenti sekolah gara-gara ingin menjaga ayahnya yang sedang sakit. Aku tabik laa dgn mu Hajar. Semoga ayah Hajar cepat sembuh dan apa yang yang Hajar lakukan sekarang dapat rewards di dunia dan di akhirat. Amin...

Inilah dia snap2 pada hari terakhir Hajar sebagai student.



cik bie dan hajar




p/s: ade jugak yang menyemak kan! kan! kan! terutamanya ????
lu fikirlah sendiri!

Yang ni pulak gambar2 masa pergi beraya kat umah cik bie cool a.k.a penolong kelas.

comey kannn...... budak yang aku pegang tu! hehe..




huhu, sian aku kena buli ngan adah :(




ini gambar ada makna... tengok! banyok ngat makan gara2 menunggu cik fazira, wan dan saadah datang.
huh... aku dan sya sudah kekenyangan dan hampir kesemua makanan kami cuba!
terbaiklaa!!

kebosanan menuggu sahabat yang tidak berkunjung tiba!!!
sambil2 tu jom kita klik dulu!
Sekian sahaja laa, nak sambung buat pbs pulop nih...
miss specky ^-^
wassalam



Comments

Popular posts from this blog

inilah cerita kau dan aku...choih!

stress? yeah, of course!!!